Meble gabinetowe
Nowoczesne krzesła biurowe i inne sposoby na uatrakcyjnienie wnętrz
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Jak znaleźć krzesło idealnie dopasowane do wystroju
Wyposażenie biur w firmie odzwierciedla kulturę korporacyjną. Warto przez chwilę pochylić się nad tą jakże istotną kwestią i wykorzystać fakt, że można kreować wizerunek przy pomocy tak podstawowych rzeczy, jak właśnie meble. Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się więcej o stylach krzeseł, które mogą posłużyć jako nośnik informacji, którą chcesz przekazać pracownikom i gościom.
internetowy meble
2017-09-21, 14:47
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Sprzęty niezbędne w pokoju przerw
W każdej firmie potrzeba przestrzeni, gdzie pracownicy mogą spędzić przerwę i odpocząć od zajęć. Wielu pracodawców nie docenia roli odpoczynku oraz jego wpływu na produktywność i motywację do pracy. Należy jednak pamiętać, że bez przerwy spędzonej w odpowiedni sposób, nie można liczyć na długotrwałe skupienie i skuteczność działań. Każda firma powinna zadbać o miejsce, gdzie pracownicy będą mogli naładować akumulatory na dalszą część dnia. Niniejszy artykuł przybliża istotne aspekty związane z firmowymi pokojami przerw.
internetowy meble
2017-08-29, 07:43
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Bezpieczny i produktywny warsztat
W każdej firmie istnieje ryzyko wypadków i incydentów. Dlatego ważne jest, aby właściciele i kierownicy zadbali o obecność wyposażenia, które zmniejszy prawdopodobieństwo wypadków. Dzięki inwestycji w poziom bezpieczeństwa wzrośnie produktywność całej organizacji. Niniejszy artykuł przedstawia, na czym się skupić, aby osiągnąć taki cel.
internetowy meble
2017-07-20, 13:42
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Jak zaaranżować niewielkie biuro
Małe biura posiadają ograniczoną przestrzeń na wykonywanie codziennych obowiązków. Jednak niewielkie pomieszczenie nie musi oznaczać ciasnoty i braku funkcjonalności. Wystarczy pomyśleć na optymalnym rozkładem i wyposażeniem, a okaże się, że małe może być wygodne. Niniejszy artykuł przybliża czynniki, które wpływają na poziom funkcjonalności małego biura.
internetowy meble
2017-07-20, 08:14
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Rady dla firm, jak promować porządek
Bałagan w miejscu pracy może stanowić poważny problem. Bywa nawet uważany za zabójcę produktywności. Wiele przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę z zagrożeń, jakie niesie brak kontroli nad stanem porządku w biurze i przestrzeniach firmowych. Stąd procedury i programy, takie jak np. 5S wypływający wprost z filozofii Kaizen. Czyste i uporządkowane otoczenie sprzyja produktywnej pracy i niweluje chaos oraz frustrację – warto zatem pójść w ślady tych, którzy wprowadzili już w swoich strukturach wspomniane programy i instrukcje. Nie trzeba być częścią wielonarodowej korporacji, aby cieszyć się rosnącym porządkiem w miejscu pracy. Nie ma przeciwskazań, aby zastosować pewne elementy na własnym podwórku – nawet, gdy jest się niewielką lokalną firmą lub dopiero stawia pierwsze kroki w biznesie. Wysiłki i poświęcony czas wynagrodzi nam dobra organizacja pracy i rosnący poziom produktywności. Niniejszy tekst zawiera praktyczne wskazówki, jak zabrać się za temat porządku w miejscu pracy. Od czego zacząć? Jakimi sferami się zająć, aby uzyskać dobry efekt? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedź w poniższych rozważaniach. Udowodnimy, że każdy może poprawić efektywność firmy dzięki odpowiednim działaniom porządkującym przestrzeń codziennej pracy.
internetowy meble
2017-06-30, 08:33
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Wskazówki, jak urządzić firmową stołówkę
Każde biuro potrzebuje przestrzeni, gdzie pracownicy mogą się zrelaksować i odpocząć od codziennego stresu w pracy. Przerwy pozwalają lepiej skoncentrować się na kolejnych zadaniach oraz zacieśnić więzi ze współpracownikami. Coraz więcej źródeł zdaje się potwierdzać, że bez dobrze spędzonej przerwy trudno mówić o efektywności pracy. Regularne, krótkie pauzy, podczas których robi się co innego niż podczas pracy, sprzyjają odświeżeniu umysłu, poprawie nastroju oraz lepszemu funkcjonowaniu mózgu. Sprawia to, że miejsce, gdzie spędza się wolne chwile ma niebagatelne znaczenie – im bardziej sprzyja relaksowi, tym lepiej pracownicy będą w stanie się skupić po powrocie do obowiązków. Pomieszczeniem, które należy wyposażyć w wyposażenie sprzyjające chwili oddechu od codziennych zajęć jest firmowa stołówka. Taka przestrzeń jest dostępna niemalże w każdej firmie, nie ma zatem potrzeby wygospodarowania dodatkowego pokoju. Wystarczy odpowiednio zaaranżować stołówkę.
Przeczytaj poniższe wskazówki, a poznasz proste sposoby na zaaranżowanie przyjaznej pracownikom przestrzeni relaksu.
internetowy meble
2017-06-30, 07:21
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Jak zaaranżować miejsce pracy w kreatywny sposób?
Codzienność pracownika biurowego to wykonywanie kolejnych obowiązków na swoim stanowisku pracy. Oznacza to, że przeciętny pracownik spędza 8 godzin w jednym pomieszczeniu. Tak długi czas przebywania w biurze musi wywierać wpływ na zatrudnionych. Otoczenie, czyli wyposażenie pomieszczenia, sprzęt i udogodnienia, a nawet takie drobiazgi jak kolory ścian decydują o efektywności zatrudnionych. Ważne jest zatem, żeby biuro zorganizować w taki sposób, aby pracownicy mogli swobodnie i skutecznie wykonywać obowiązki. Należy zadbać o odpowiedni układ, kolorystykę i sprzęty, które pomogą poprawić produktywność załogi biura. Niniejszy artykuł prezentuje sposoby na zaaranżowanie biura, dzięki którym można uzyskać wyższy poziom produktywności oraz kreatywności wśród pracowników. Zachęcamy do zapoznania się i skorzystania ze wskazówek we własnej firmie.
internetowy meble
2017-05-30, 10:48
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Codzienne triki, które poprawiają efektywność pracy
Każda firma potrzebuje rozwiązań, które mogą poprawić wydajność pracy. Dla rentowności firmy oraz jej osiągnięć finansowych, efektywność jest niezwykle ważnym czynnikiem, który – niestety – nie zawsze jest traktowany z należytą uwagą. Nie od dziś wiadomo, że wydajny pracownik bezpośrednio wpływa na osiągnięcia i pozycję firmy na rynku. Dla poprawy wskaźników rentowności w ujęciu długofalowym należy zadbać o praktyki poprawiające efektywność pracy w firmie. Przeczytaj niniejszy artykuł, aby dowiedzieć się więcej o poradach związanych z przechowywaniem i efektywnością w twoim zakładzie.
internetowy meble
2017-05-30, 08:41
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Ważne kroki w kierunku optymalizacji procesów magazynowania
Spadek produktywności, zakłócenia w łańcuchu dostaw i mniejsze zyski w firmie to tylko niektóre efekty niewłaściwego zarządzania magazynem. Niniejszy artykuł podpowiada, co zrobić, aby uniknąć wymienionych konsekwencji.
internetowy meble
2017-04-25, 09:17
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Meble Biurowe oraz trendy w designie, które w świetle nauki poprawiają produktywność
Biura w dużymi oknami oraz wysokiej jakości wyposażeniem są z pewnością bardzo atrakcyjne i doskonale się prezentują. Czy mogą jednak pozytywnie wpłynąć na produktywność załogi? Przeczytaj artykuł, a poznasz odpowiedź.
internetowy meble
2017-03-28, 09:39
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Jak wybrać wózek paletowy do zastosowań magazynowych
Wózki paletowe to niezwykle przydatne urządzenia spotykane w większości magazynów. Służą do zastosowań takich jak załadunek, rozładunek oraz transport produktów i towarów. Niniejszy artykuł identyfikuje czynniki, które należy wziąć pod uwagę przed zakupem wózka paletowego do firmy.
internetowy meble
2017-03-27, 12:21
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Rozwiązania takie jak tablica magnetyczna i ich rola w odkrywaniu potencjału introwertyków
Organizacje powinny zrozumieć, że nie wszyscy pracownicy pracują tak samo. Przestrzeń w pracy powinna być dostosowana do stylu pracy oraz indywidualnych potrzeb załogi. Wartym omówienia przykładem jest styl pracy i potrzeby introwertyków oraz to, jak można uwolnić ich potencjał, odpowiednio aranżując przestrzeń w pracy. Poniżej przedstawiono kilka sposobów na wydobycie tego, co najlepsze z osób o usposobieniu introwertycznym.
internetowy meble
2017-03-17, 13:17
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Krótki przewodnik po typach wózków paletowych, zaleceniach bezpieczeństwa oraz korzyściach
Maszyny i urządzenia to nieoceniona pomoc w działaniach wykonywanych w środowisku magazynowym. Wózki paletowe są używane głównie w magazynach, zwykle do przewożenia ładunków zapaletowanych. Poniższy artykuł podsumowuje wiedzę dotyczącą wózków paletowych – ich podstawowe typy, zalecenia zapewniające bezpieczne użytkowanie oraz korzyści, które płyną z ich użytkowania. Dzięki artykułowi dowiesz się więcej o wózkach paletowych.
internetowy meble
2017-02-23, 08:33
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Jak tablica magnetyczna może wspomagać relacje biznesowe
Użytkowanie tablic magnetycznych w biurach stało się ostatnio bardzo modne. Coraz więcej użytkowników decyduje się na takie rozwiązanie dzięki jego wielofunkcyjności i walorom wspomagającymkomunikację między pracownikami oraz tę zachodzącą między kadrą menedżerską i interesantami firmy.
internetowy meble
2017-02-22, 11:51
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Wózek paletowy: działanie, bezpieczeństwo i korzyści
Wózki paletowe, zwane także paleciakami, to urządzenia służące do podnoszenia i przemieszczania ładunków oraz ciężkich towarów umieszczonych na paletach. Wózki stanowią doskonałą alternatywę dla wózków widłowych. Wózki paletowe są wykorzystywane w magazynach, zakładach przemysłowych, produkcyjnych itp. do transportu dóbr i produktów. Niniejszy artykuł skupia się na kwetii wózków paletowych i przedstawia ich charakterystykę. Porusza także temat bezpieczeństwa oraz korzyści z użytkowania tego typu sprzętów transportowych.
internetowy meble
2017-01-19, 13:16
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Krzesło biurowe ergonomiczne: inwestycja warta zachodu?
Firmy często unikają inwestowania w ergonomiczne krzesła biurowe z powodu wysokich cen. Jednakże, ergonomiczne krzesła zmniejszają bóle, poprawiają pozycję w trakcie siedzenia oraz podnoszą ogólną produktywność; przedsiębiorcy powinni zatem zdecydowanie rozważyć ich zakup. Inwestycja w zdrowie i dobre samopoczucie pracowników z pewnością zaprocentuje rezultatami w postaci zmniejszego poziomu absencji chorobowych oraz wzrostem zaodowolenia z pracy. Jak wiadomo, zdrowy pracownik to skuteczny pracownik.
internetowy meble
2017-01-19, 11:16
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Korzyści jakie przynosi przedsiębiorstwom elektryczny wózek paletowy
Wózki paletowe to urządzenia sterowane ręcznie lub przy pomocy napędów elektrycznych. Tego typu sprzęt jest powszechnie używany do podnoszenia pojedynczych palet oraz tych ułożonych w stosy. Wózki paletowe uważa się za uproszczoną wersję bardziej zaawansowanych technologicznie wózków widłowych. Niniejszy artykuł opisuje korzyści płynące z użytkowania wózków paletowych w codziennej pracy.
internetowy meble
2016-12-16, 09:00
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Nauczyciel i tablica magnetycznajako gwarancja skuteczności procesu nauczania
Uczenie się to wciąż enigmatyczny i zawiły proces, który nie został do końca zbadany. Wielu naukowców głowiło się nad czynnikami wspomagającymi przyswajanie wiedzy i narzędziami niezbędnymi do jej przekazywania. Na podstawie przeprowadzanych przez lata badań, zidentyfikowano wiele praktycznych wskazówek i porad, których znajomość jest korzystna zarówno z perspektywy ucznia, jak i nauczyciela. Istnieją jednak warunki uważane za niezbędne dla efektywnego procesu nauczania, których rola jest nie do przecenienia. Wśród nich na pierwszym miejscu jest… osoba nauczyciela. Proces nauczania wymaga aktywnej roli, kreatywności w przygotowywaniu materiałów, znajomości metod i technik, a także stosowania odpowiednich narzędzi, które wspomagają proces przyswajania wiedzy przez uczniów. Tradycyjnym narzędziem komunikacji z uczniami jest tablica. Oprócz niej, nauczyciele mogą wykorzystać wiele innych sprzętów, które przyciągną uwagę i poprawią koncentrację uczniów.
internetowy meble
2016-12-16, 08:33
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Szafy Metalowe oraz inne sposoby na zorganizowane stanowisko pracy
Biura są często zagracone przez leżące na wierzchu przybory, jedzenie, dokumenty, kable itp. W celu zapanowania nad bałaganem tego typu, pracodawcy powinni zaproponować rozwiązania, takie jak szafy metalowe, stojaki na odzież, funkcjonalne kosze na śmieci oraz wprowadzić nadzór nad porządkiem na biurkach pracowników.
internetowy meble
2016-12-14, 11:20
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Nowoczesne krzesła biurowe i inne sposoby na uatrakcyjnienie wnętrz
Wystrój wnętrz ma istotny wpływ na biznes, zarówno w kontekście kreatywności, jak i postrzegania marki. Firmy powinny pomyśleć o rezygnacji z tradyjnego wyglądu biur i postawieniu na bardziej dynamiczny rozkład i wzornictwo, a także nowoczesną kolorystykę oraz komfortowe wyposażenie o artystycznym designie.
internetowy meble
2016-11-30, 13:02
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Jak prawidłowo użytkować wózek paletowy
W celu uniknięcia urazów i wypadków przy pracy, należy zapoznać się z instrukcjami dotyczącymi prawidłowego użytkowania wózka paletowego. Odpowiednie szkolenie pracowników to obowiązkowa praktyka prewencyjna w środowisku magazynowym.
internetowy meble
2016-10-21, 14:42
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Tablica magnetyczna w różnych pomieszczeniach firmowych
Tablice z funkcją magnetyczną z powodzeniem zastąpiły modele kredowe w zakładach pracy i szkołach. Tablica magnetyczna przynosi wiele korzyści i ma nowoczesny wygląd. Wśród korzyści warto wymienić fakt, że nie uczula i może być używana przez astmatyków i inne osoby źle znoszące obecność kredy w otoczeniu. (Overblog, WHAT ARE THE USES OF A MAGNET BOARD, 2011). Takie tablice zapewniają ogromną wszechstronność i można ich używać niemal wszędzie. Miejscami, w których najczęściej się je spotyka są:

Zakłady pracy

Trwałość, długowieczność i nowoczesny wygląd tablice magnetycznych czyni je doskonałym wyborem do biur i warsztatów. Tablice występują w wielu praktycznych modelach i mogą służyć przeróżnym celom. Rozwiązaniem dla firm, które chcą jednorazowej inwestycji na lata, jest tablica szklana magnetyczna. To elegancki produkt, idealny do sal konferencyjnych i pokojów spotkań, gdzie stanowi przestrzeń do komunikacji. Prezentacje, listy zadań i inne treści można dzięki takiej tablicy łatwo zanotować i wyjaśnić. Funkcja magnetyczna pozwala na zawieszanie przypomnień, wizytówek i innych form papierowych z użyciem magnesów. Do pisania na tablicy służą specjalne markery (Clarus Glassboards, THE ADVANTAGES OF MAGNETIC GLASS BOARD, 2016).

Placówki edukacyjne

W ostatnich latach zanotowano znaczący wzrost liczby tablic magnetycznych w szkołach i innych jednostkach o charakterze edukacyjnym (Nea Member Benefits, INTERACTIVE WHITEBOARDS ENHANCE CLASSROOM INSTRUCTION AND LEARNING, b.d.). Takie tablice rewolucjonizują sposób, w który nauczyciele prowadzą zajęcia, prezentują treści i zachęcają uczniów do pracy itp. Można ich używać do zapisania tematu, pracy domowej lub notatek, ale także do prezentacji materiału i zadań w trakcie testów. Modelem najczęściej spotykanym jest tablica magnetyczna do pisania, po której pisze się markerami suchościeralnymi. Takie pisaki są przyjazne alergikom i nie zostawiają śladów po starciu gąbką. Dzięki funkcji magnetycznej, tablicę można wykorzystać do zawieszenia kalendarza lub prac wykonanych przez uczniów. Administratorzy szkół powinni rozważyć inwestycję w tablice magnetyczne jako alternatywę dla
modeli kredowych, bo wyglądają estetycznie, są trwałe i długowieczne oraz łatwe w pielęgnacji.

Domy i mieszkania

W domu tablice suchościeralne i magnetyczne są często używane przez dzieci i młodzież uczącą się, a także osoby pracujące w domowych biurach. Powieszenie takiej tablicy w widocznym miejscu to dobry sposób na komunikację z członkami rodziny. Można na przykład dzięki niej przypomnieć o wykonaniu domowych obowiązków, opłaceniu rachunków i innych elementach życia codziennego. Do umieszczenia informacji wystarczy użyć magnesów. Małym dzieciom nie zagrozi kontakt z kredą i pinezkami stosowanymi przy tablicach korkowych i materiałowych. Tablice można także wykorzystać przy odrabianiu lekcji i zabawach takich jak rysowanie.

Na rynku działa wielu producentów i dystrybutorów tablic magnetycznych. Jedną z takich firm jest AJ Produkty. Można od nich uzyskać nie tylko ofertę, ale także pomoc w wyborze odpowiedniego dla siebie modelu.
internetowy meble
2016-10-21, 10:30
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Nowoczesne meble biurowe i design w miejscu pracy
Zaaranżowanie nowoczesnego miejsca pracy, które będzie przyjazne dla pracowników i podniesie ich zaangażowanie i produktywność wymaga dobrego designu, ergonomicznych mebli i elastycznego layotu pomieszczeń. Wybór odpowiedniego wyposażenia to klucz do stworzenia przestrzeni dla przyjemnej i efektywnej pracy.
internetowy meble
2016-10-20, 12:39
meble-biurowe.biuroprasowe.pl
Jak optymalnie wykorzystać Przestrzeń Przy aranżacji Biura
Biura, które dysponują ograniczoną przestrzenią powinny inwestować w funkcjonalne i praktyczne w użyciu wyposażenie. Wdrażanie praktycznych pomysłów to sposób na poprawę funkcjonalności pomieszczeń i zwiększenie produktywności pracowników.
internetowy meble
2016-09-26, 08:56
12
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2022.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.